De mest almindelige spørgsmål
Herunder finder du svar på næsten alt omkring dit depotrum. Det er en dynamisk liste der hele tiden bliver længere i takt med at der kommer nye spørgsmål ind i vores indbakke.
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, så er du velkommen til at sende dit spørgsmål til os på email eller ringe til os. Kontaktoplysningerne kan du finde her. Kontaktoplysninger
Er der gebyrer og skjulte ekstraomkostninger?
Nej, vi har intet depositum, og der er intet gebyr, hvis du betaler via Betalingsservice. Alternativt kan der vælges brev faktura.
Hvordan betaler jeg for mit depotrum hver måned?
Vi anbefaler, at du tilmelder dig Betalingsservice. På den måde sparer du gebyr såvel som tid.
Er mine ting forsikret, når de står ved Depotrum Dannisgaard
Dine ting er ikke omfattet af udlejers forsikring. Lejer opfordres til at varsle eget forsikringsselskab om yderligere adresse for egen indboforsikring.
Er mine ting opbevaret sikkert hos jer
Vi har overvågningskameraer inde og udenfor, der skal bruges nøglebrik for at komme ind i depotet. Du bruger din egen hængelås for at komme ind i dit eget depotrum.
Strøm i mit depotrum
Vi tilbyder desværre ikke adgang til strøm i vores depotrum.
Hvordan er indeklimaet i mit depotrum
Vi sørger for at der altid er minimum 10 grader hele året rundt. Klimaanlægget sørger også for at holde en konstant luftfugtighed, til gavn for dine opbevarede ting.
Er online reservation muligt
Ja du kan reservere et af vores depotrum online op til 21 dage frem. Hvis du skal bruge et depotrum på et andet tidspunkt bedes du kontakte os på telefon.
Hvornår på dagen har jeg adgang til mit depotrum
Du har adgang til dit depotrum alle dage fra kl. 08.00 til 21.00, 365 dage om året.
Hvordan opsiger jeg mit rum
Vi skal have en skriftlig opsigelse på mail eller med posten.